DISA NDRYSHIME DHE SHTESA NË LIGJIN NR.97/2013 “PËR MEDIAT AUDIOVIZIVE NË REPUBLIKËN E SHQIPËRISË”, TË NDRYSHUAR
|
Postuar më: 07.12.2018
|
Data e Mbylljes: 07.01.2019
|
Statusi: Konsultim i mbyllur
|
Nr.Komenteve: 0
|
Nr.Shikimeve: 2734
P R O J E K T L I GJ
Nr.______/2018
PËR
DISA NDRYSHIME DHE SHTESA NË LIGJIN NR.97/2013 “PËR MEDIAT AUDIOVIZIVE NË REPUBLIKËN E SHQIPËRISË”, TË NDRYSHUAR
Në mbështetjet të neneve 78 dhe 83, pika 1, të Kushtetutës, me propozimin e Këshillit të Ministrave, Kuvendi i Republikës së Shqipërisë
V E N D O S I:
Në ligjin nr.97/2013, “Për mediat audiovizive në Republikën e Shqipërisë”, të ndryshuar, bëhen këto ndryshime dhe shtesa:
Neni 1
Titulli i ligjit ndryshohet dhe bëhet “Për mediat audiovizive dhe elektronike në Republikën e Shqipërisë”.
Neni 2
Neni 2 ndryshohet, si më poshtë:
“Neni 2
Fusha e zbatimit
Ky ligj zbatohet për transmetimet audiovizive lineare, transmetimet audiovizive jolineare, shërbimet mbështetëse të tyre si dhe shërbimet e publikimeve elektronike. Ky ligj nuk zbatohet për median e shkruar.”.
Neni 3
Në nenin 3 bëhen ndryshimet, si më poshtë:
- Pas pikës 17 shtohet pika 17/1, me këtë përmbajtje:
“17/1. Ofruesi i shërbimit të publikimeve elektronike ”është personi fizik ose juridik, i regjistruar në regjistrin e ofruesve të publikimeve elektronike, që ofron shërbime të publikimit elektronik.”.
2. Pas pikës 26 shtohet pika 26/1, me këtë përmbajtje:
“26/1 “Publikimi elektronik”përfshin por nuk kufizohet në programe/publikime, përmbajtja e të cilave, nëpërmjet internetit, transmetohet/publikohet në mënyrë ditore ose periodike, nga ofruesit e publikimeve elektronike, me qëllim informimin, argetimin dhe edukimin e publikut.
Neni 4
Në pikën 2, të nenit 4, pas fjalës “... audioviziv ...” shtohen fjalët “... dhe ofruesit e shërbimeve të publikimeve elektronike, ... ”.
Neni 5
Në nenin 20 të bëhen këto ndryshime:
1. Në pikën 2, pas fjalës “... audiovizive ...” shtohen fjalët “... dhe përmbajtjet e ofruesve të shërbimeve të publikimeve elektronike”.
- Në pikën 3, bëhen këto ndryshime:
- Në shkronjën “a”, pas fjalës “... OSHMA-të ...”, shtohet edhe “... OSHPE-të ...”.
b) Shkronja “b” ndryshohet, si më poshtë vijon:
“b) të shqyrtojë ankesat, sipas neneve 51, 51/1, 52, 53, dhe 53/1, të këtij ligji.”.
Neni 6
Në gërmën “ë”, të pikes 1 të nenit 33, pas fjalës “ e drejta e autorit” shtohen fjalët “ ... trasmetim, re-trasmetim ...”.
Neni 7
Pas nenit 33 shtohet neni 33/1, me këtë përmbajtje:
“Neni 33/1
Detyrimet e OSHPE-ve
1. Ofruesi i shërbimit të publikimit elektronik duhet të:
- sigurojë që publikimet të shfaqen në një mënyrë të vërtetë, të paanshme dhe objektive;
- sigurojë që trajtimi i ngjarjeve, përfshirë çështjet, që janë tema të debatit publik, të jetë i drejtë për gjitha subjektet e interesuara në këto çështje dhe të paraqitet në mënyrë të vërtetë dhe të paanshme;
- vendosin masa mbrojtëse për mospërdorimin e tyre për qëllime kriminale;
ç) mos cenojë dinjitetin dhe të drejtat themelore të njeriut;
- ofrohen për të gjithë përdoruesit njëlloj, pa dallime ndërmjet sekseve, racave, besimit, etnisë apo bindjeve të personave që i përfitojnë ato;
dh)të mos cenojnë sigurinë kombëtare dhe sigurinë e publikut;
- mos cenojnë shëndetin publik;
ë) respektojë rregullat e etikës dhe moralit publik dhe të mos lejojë shfaqen e publikimeve që mund të nxisin vepra penale;
- respektojë të drejtat e autorit, në përputhje me legjislacionin në fuqi për të drejtën e autorit dhe të drejtat e tjera ë lidhura me të;
- sigurojë mbrojtjen e të drejtave të konsumatorit;”
- të publikojë në mënyrë të qartë dhe të dallueshme informacionin për:
-
- emrin dhe adresën\në rastin e personave juridikë, emri dhe adresën e përfaqësuesit të autorizuar;
- shenjën/dritaren ku mund të bëhet ankesë për lajmin e publkuar.
-
- të caktojë një person\persona përgjegjës për sektorin\sektorët përkatës të publkimeve emri\emrat dhe adresa\adresat e të cilit\cilëve duhet të publikohen qartësisht. Në caktimin e këtyre përsonave përgjegjës ofruesit e shërbimeve të publikimeve elektronike mbajnë parasysh cilësitë profesionale dhe etiko morale të tyre.
Neni 8
Pas pikës 6, të nenit 42, shtohet pika 6/1, me këtë përmbajtje:
“6/1. Të gjitha format e komunikimeve me natyrë tregtare në transmetimet audiovizive dhe publikimet elektronike për lojërat e fatit, bastet sportive, kazinotë dhe bingo televizive janë të ndaluara.”.
Neni 9
Pas nenit 51 shtohet neni 51/1, me këtë përmbajtje:
“Neni 51/1
Procedurat për trajtimin dhe shqyrtimin e ankesave
- OSHPE-ja është e detyruar të shqyrtojë çdo ankesë të arsyetuar të paraqitur me shkrim nga çdo person për programet e publikuara prej tij, lidhur me zbatimin e kërkesave të nenit 33/1, të këtij ligji.
- Ankesa i paraqitet OSHPE-së jo më vonë se 30 (tridhjetë) ditë nga data e publikimit/transmetimit të përmbajtjes, ose kur në rastin e dy ose më shumë publikimeve të lidhura me njëra-tjetrën, nga data e publikimit/transmettimit më të fundit.
- Personi që pretendon shkeljen, duhet t’i kërkojë ofruesit të shërbimit të publikimit elektronik, duke paraqitur arsyet dhe faktet që mbështesin kërkesën, heqjen e përmbajtjes.
- Ofruesi i shërbimit të publikimit elektronik, brenda 24 orësh nga marrja e ankesës, duhet të shqyrtojë ankesën dhe informjë ankuesin.
- Nëse OSHPE-ja refuzon ankesën, ose nuk kthen përgjigje brenda 24 orësh nga marrja e saj, personi ka të drejtë të ankohet pranë Këshillit të Ankesave.Këshilli i Ankesave, brenda 72 orësh nga depozitimi /paraqitja e ankesës, vendos mbi ankesën përkatëse ose nga paraqitja e pretendimeve të OSHPE në rastet e zbatimit të pikës 6 të këtij neni.
- Këshilli i Ankesave, kur e çmon të nevojshme, ia kalon ankesën e paraqitur OSHPE-së për të paraqitur pretendimet e veta brenda 48 orësh.
- Pas shqyrtimit të ankesës dhe/ose pretendimeve të OSHPE-së, Këshilli i Ankesave, nëse çmon se ka shkelje, merr masat përkatëse, duke përfshirë sanksionet në përputhje me këtë ligj. Në çdo rast Këshilli i Ankesave njofton me shkrim personin që ka paraqitur ankesën dhe OSHPE-në përkatëse mbi konkluzionet dhe masat.
- OSHPE-ja publikon konkluzionin e Këshillit të Ankesave, kur ky konkluzion është në favor të personit që ka kryer ankesën, brenda 24 orësh nga marrja e njoftimit, në një mënyrë të njëjtë me atë të realizimit të publikimit, kundrejt të cilit është bërë ankesa”.
Neni 10
Pas nenit 53 shtohet neni 53/1, me këtë përmbajtje:
“Neni 53/1
E drejta e përgjigjes për OSHPE-të
1. Çdo person, dinjiteti dhe reputacioni i të cilit janë prekur nga publikimi i fakteve dhe informacioneve jo të sakta prej OSHPE-së ka të drejtën e përgjigjes.
2. Personi që ushtron të drejtën e përgjigjes, duhet të paraqesë një kërkesë me shkrim, drejtuar ofruesit të shërbimit të publikimit elektronik duke parashtruar arsyet dhe faktet që mbështetin kërkesën e tij.
3. Kërkesa për të drejtën e përgjigjes duhet të paraqitet tek OSHPE-ja, brenda 7 (shtatë) ditëve nga publikimi i fakteve dhe informacioneve që pretendohen jo të sakta.
- OSHPE-ja, brenda 24 orëve nga marrja e kërkesës, vendos për ushtrimin ose refuzimin e së drejtës së përgjigjes dhe për këtë njofton me shkrim kërkuesin.
- Ofruesit e shërbimeve të publikimeve elektronike, nëse vendos për ushtrimin e të drejtës, publikon përgjigjen e personit ose institucionit që është prekur/përmendur nga publikimi, pa kosto financiare për personin e prekur/përmendur. Përgjigja duhet të publikohet e plotë, e dukshme dhe në të njëtën faqe ku është publikuar materiali që kontestohet. Nëse publikimi hiqet nga faqja/portali përpara se përgjigja e personit të prekur/përmendur të publikohet, përgjigja duhet të sigurohet në një pozicion të krahasueshëm për të njëjtën kohëzgjatje si publikimi i mëparshëm.
- Ofruesit e shërbimeve të publikimeve elektronike nuk kanë detyrim të publikojnë përgjigjen parashikuar në pikën 1 të këtij neni nëse:
a. pala e prekur/përmendur nuk ka interes të ligjshëm për të dhënë përgjigje;
b. përgjigja në mënyrë të papërshtatshme tejkalon shkallën e pohimit të fakteve që kontestohen;
c. Përgjigja nuk kufizohet vetëm në informacionin faktik ose përfshin përmbajtje që kanë të bëjnë me ndjekjen e një procedure penale;
Ofruesit e shërbimeve të publikimeve elektronike nuk kanë detyrim të publikojnë përgjigjen për lajmin/informacionin e kontestuar në lidhje me raportet e vërteta mbi sesionet e hapura të organeve parlamentare dhe organeve të tjera shtetërore.
6. Nëse brenda afatit të përcaktuar në pikën 3, të këtij neni, kërkuesi nuk merr një përgjigje, prezumohet se OSHPE-ja ka refuzuar kërkesën.
7. Këshilli i Ankesave, brenda 72 orësh nga paraqitja e një ankese për refuzimin e së drejtës së përgjigjes nga një OSHPE, shqyrton çështjen dhe, nëse e gjen të drejtë ankesën e bërë, i kërkon OSHPE–së, korrigjimin e fakteve dhe informacioneve, në lidhje me personin e interesuar, në një mënyrë të ngjashme dhe kohë të njëjtë me atë të publikimit, objekt ankese, brenda 48 orëve nga marrja e njoftimit:
- Në fillim të procedurës së shqyrtimit të ankesës, Këshilli i Ankesave i kërkon OSHPE-së, të cilit i adresohet ankesa, dhënien e shpjegimeve në lidhje me këtë ankesë.
- Këshilli i Ankesave i dërgon ankuesit dhe OSHPE-së përkatëse konkluzionet e arsyetuara për rastin.
- Këshilli i Ankesave mund të refuzojë një ankesë kur:
a) vlerëson se ajo është abuzive dhe e pabazuar, apo e bërë në keqbesim;
b) e drejta e kërkuar për përgjigje është opinion personal i personit dhe ska të bëjë me rregullimin e ndonjë lajmi me karakter fakti apo informacioni;
c) e drejta e kërkuar për përgjigje përmban parashtrimin e fakteve dhe informacioneve të rreme;
ç) e drejta e kërkuar për përgjigje është bërë për të kërkuar parandalimin e veprimeve të pritshme apo që s’kanë ndodhur ende;
d) përmbushja e së drejtës për përgjigje përfshin një ndëshkim, kapërcen rregullat e mirësjelljes, apo sjell dënimin e ofruesit të shërbimit mediatik në një proces gjyqësor civil;
dh) personi i dëmtuar nga informacioni i kundërshtuar nuk ka interes të ligjshëm në momentin e kërkesës për ushtrimin e së drejtës së përgjigjes;
e) publikimi i kundërshtuar përmban një thënie apo deklarim të personit të prekur, të tillë që konsiderohet i barasvlershëm me vetë përgjigjen e kërkuar ose kur personi ka dhënë pëlqimin paraprak në një mënyrë formale lidhur me përmbajtjen e publikimit;
ë) një korrigjim i barasvlershëm i të dhënave të informacionit të kundërshtuar është bërë paraprakisht dhe për këtë është njoftuar personi i prekur;
f) përmbajtja e përgjigjes së kërkuar dhunon të drejtat e një pale të tretë;
g) çështja objekt ankese lidhet me thëniet gjatë veprimtarive parlamentare, zhvillimit të seancave gjyqësore apo transmetimit të veprimtarive të subjekteve politike;
gj) publikimi i së drejtës për përgjigje nuk është në interes të publikut;
h) kërkesa është paraqitur në tejkalim të afatit.”.
Neni 11
Në nenin 132, bëhën këto ndryshime:
- Në fjalinë e parë të pikës 1, pas fjalëve “... të këtij ligji..”, shtohen fjalët “... me përjashtim të neneve 33/1, 51/1 dhe 53/1 ...”.
- Në pikën 3 shtohet një paragraf, me këtë përmbajtje:
“Për shkelje të kryera nga ofruesit e shërbimeve të publikimeve elektronike, AMA kërkon nga Autoriteti i Komunikimit Elektronik dhe Postar (AKEP) marrjen e këtyre masave plotësuese:
- Për OSHPE–të e regjistruara në AKEP:
a) Pezullim/bllokim të aksesit ne internet, për një afat 24 orë, nëse brenda një viti kalendarik ka kryer 3 (tre) kundërvajtje administrative të parashikuara nga ky ligj;
- Pezullim/bllokim të aksesit në internet për një afat 7 (shtatë)-ditor, nëse brenda një viti kalendarik ka kryer jo më pak se katër kundërvajtje administrative;
- Pezullim/bllokim të aksesit në internet për një afat njëvjeçar, nëse brënda një viti kalendarik ka kryer jo më pak se 5 (pesë) kundërvajtje administrative të parashikuara nga ky ligj.
- Për ofruesit e shërbimeve të publikimeve elektronike që nuk janë të regjistruara në AKEP:
- Bllokimin e aksesit të shërbimit të publikimit elektronik ne territorin e Republikës së Shqipërisë, për një afat 24 oresh, nëse nuk marrin në shqyrtim ankesat e përcjella prej Këshillit të Ankesave, më shumë se tre herë gjatë një viti kalendarik;
- Bllokimin përfundimtar/mbylljen e aksesit të shërbimit të publikimit elektronik në territorin e Republikës së Shqipërisë nëse nuk marrin në shqyrtim ankesat e përcjella prej Këshillit të Ankesave, më shumë se katër herë gjatë një viti kalendarik.”.
Neni 12
Pas nenit 132 shtohet neni 132/1, me këtë përmbajtje:
“Neni 132/1
Masat për shkeljet nga OSHPE-të
- Në rastet e shkeljes së detyrimeve ligjore, sipas neneve 33/1, 51/1 dhe 53/1, të këtij ligji, Këshilli i Ankesave vendos gjobë dhe detyrimin e OSHPE të publikoj formulën e ndjesës sipas vendimit përkatës të shkeljes së konstatuar.
- Kundër vendimit të Këshillit të Ankesave mund të bëhet ankim sipas përcaktimit të pikës 4, të nenit 132, të këtij ligji. Ankimi nuk pezullon ekzekutimin e vendimit të Këshillit të Ankesave.”.
Neni 13
Në nenin 133 bëhen këto ndryshime:
1. Pas pikës 8 shtohet një paragraf me këtë përmbajtje:
“Shkeljet e mëposhtme, të kryera nga OSHPE-të, kur nuk përbëjnë vepër penale janë kundërvajtje administrative dhe dënohen:
a) Me gjobë nga 100 000 (njëqind mijë) lekë deri në 1 000 000 (një milion) lekë kur nuk respekton detyrimet e nenit 33/1 të këtij ligji;
b) Me gjobë në masën 800 000 (tetëqind mijë) lekë kur nuk respekton vendimin e Këshillit të Ankesave apo të drejtën e përgjigjes, sipas nenit 53/1 të këtij ligji.”.
2. Në pikën 10, përpara fjalës “... inspektorët ...” shtohet “... Këshilli i Ankesave ...”
Neni 14
Ky ligj hyn në fuqi 15 ditë pas botimit në “Fletoren zyrtare”
KRYETARI
GRAMOZ RUÇI
Nuk ka ende asnjë koment për këtë konsultim